Re: WinXP czy Win98SE

Autor: Waldek (miloszal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 18:27:45 MET

 XP mi sie wiesza co jakis czas dla odmiany. ME nie polecam, z tym
> same problemy.

Ja mam inne odczucia, pracowałem dość długo z 95, ale to już nie ta epoka,
to co napiszę teraz to wielu uzna za herezje, ja od 2,5 roku pracuję na ME,
wszystko chodzi jak należy, był po pół roku przeinstalowywany 1 raz i od
tego czasu chodzi.Co pewien czas konserwacja rejestru i defragmentacja
dysków (60 GB). Instaluję sporo programów dem i gier. W razie awarii pomaga
przywracanie systemu. Sprzęt działa, programy też. XP zainstalowałem jako
drugi system i jakoś nie chce mi się na niego przesiadać, może kiedyś?
Pozdrawiam Waldek
(szczęśliwy posiadacz ME chyba należę do nielicznej grupy)