Obudowa

Autor: wujek ju (sramnaspam_yugin_at_plusnet.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 13:49:23 MET

Mam zamiar kupic nowa obudowe i mam nastepujacych "kandydatow" ;) :
-Codegen 9011 (server)
-Modecom ProStation
-Chieftec DA(ew. DX)-01BD
-jakis Enlight
Zalezy mi na latwym dostepie do srodka i minimum 4 slotach 5,25 i miejscach
na 2 dyski twarde (tylko zeby nie byly w odstepie 0,5cm najlepiej), dobrej
wentylacji. Chcialbym zeby byla dosc solidna i nie rozpadla sie po roku
uzytkowania :)
Chcialbym wyciszyc obudowe ktora wybiore, wiec dobrze by bylo jakby obudowa
nie wpadala w jakies mega wibracje podczas pracy :) Najlepiej jakby
wypowiedzili sie uzytkownicy tych obudow.

--
pozdro
yugin