Re: Problem z OutLookiem:)

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 18:54:35 MET

eclipt127 wrote:

> korzystam z OutLooka do czytania grup dyskusyjnych
> moje pytanie: jak skasowac przeczytane wiadomosci, chodzi mi oto zeby
> nie bylo i tyle?

Może polej kretem do rur? Dobrze czyści różne sprzęty. A przecie tu o
sprzęcie grupa. Ić stont na jakieś grupy windowsowe, czytnikowe, alboco
... kurcze czemu nikt tu nie przychodzi się pytać np. o klawiszologię do
(x)Emacsa albo o przekazywanie wielowymiarowych tablic wskaźników do
funkcji - przecie to też "komputerowe" jest. Ić i nie grzesz więcej.

--
Pozdrówka,
        Artur