Re: Odswiezanie ekranu a szybkosc gry...

Autor: Naar (naar_at_poczta.fm)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 03:41:13 MET

On 29 Dec 2002 01:20:18 +0100, win386_at_poczta.onet.pl wrote:

>Witam,
>
>Mam pytanie: Czy jak zwieksze odswiezanie ekranu dla gier ze standardowego
>60Hz (ohh jak oczy bola! ;-)) np. do 75Hz to moze obnizyc sie szybkosc gry
>(chodzi o frame per second, FPS)?.
>
>Pozdrawiam,
>ŁPH

Jeżeli masz wyłączony VSYNC to odświeżanie ekranu nie ma żadnego
wpływu na liczbę renderowanych klatek przez grę. Jednak, jeśli masz
włączony VSYNC to maksymalna liczba FPS jest uzależniona od
częstotliwości odświeżania ekranu. Liczba FPS może osiągnąć max
wartość równą częstotliwości odświeżania np:. 75Hz - 75 FPS.

Naar