Powrót z Windows XP Professional do Windows 2000 Professional

Autor: win386_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 29 Dec 2002 - 02:47:59 MET

Witam,

Zamierzam powrocic znow do Windows 2000 Professional bo XP mam juz po dziorki
w nosie - co za chlam ;-) a wiec mam pare pytan zwiazanych z danymi na
partycjach NTFS utworzonych z poziomu Windows XP Professional i nie tylko ;-):

1. Mam 2 partycje (nie wazne ile GB) utworzone i sformatowane na NTFS (klaster
4KB) z poziomu Win-XP-Pro (1 partycja jest to FAT32 na ktorej siedzi ten
nieszesny XP ;-)), czy jak SFORMATUJE i wgram Windows 2000 Professional na
partycje gdzie dotychczas jest XP, to czy bede miec PELNY dostep do tamtych
dwoch partycji na NTFS'ie z poziomu Win2000-Pro?,

2. Dlaczego w Win-XP-Pro jak daje mu obcje Hibernacja (po wlaczeniu ponownie
kompa, nie zaleznie czy od razu czy np. pare godzin pozniej) to jak powraca i
zamiast wejsc w pulpit to wylacza sie monitor i nic nie reaguje, nie pala sie
lampki na klawiaturze (nie mozna ich nawet zapalic) itp. - pomaga tylko twardy
reset (plyta glowna MSI KT3 Ultra2) - co to moze powodowac?.

Pozdrawiam,
ŁPH