Re: szumy na tv

Autor: Rafał Zapora (zapora_at_adres.w.sigu)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 01:12:05 MET

W artykule z dnia So, 28 gru 2002 o 23:27 GMT AdamF napisał(a):

> Czy zasilacz peceta może generować szumy elektryczne objawiające się
> zaszumionym obrazem na TV przez tv-out s-vhs ? Tak mi sie zrobiło po
> zmianie obudowy ( z AT i zasilacz 230W na ATX z 300W ), a dotyczy R9000
> szafirka ( obraz był brzytwa a teraz lekko faluje ). Proszę o radę.

Używam od kilkunastu dni Acera TravelMate 225XC. Sprawuje się nieźle,
ale ma kilka wad - matryca dużo gorsza niż np. w Toshibach, dość głośny
dysk, napęd Combo dość długo męczy niektóre płyty, ma małe możliwości
konfiguracji w BIOSie.
Nie używałem modemu, ale reszta sprzętu działa dobrze - zarówno pod
Windowsami, jak i pod Linuksem. Ogólnie - sprzęt sprawdza się w pracy,
ale do np. oglądania filmów jest kiepski - tak matryca, jak i wbudowane
głośniczki nie nadają się do tego typu zastosowań. W modelu 225XC (chyba
we wszystkich 225) nie ma podczerwieni i wyjścia TV.

Pozdrawiam

--
Rafał Zapora		zapora(at)onet.pl