Re: Problem - Prolink z GeForce4 MX440

Autor: win386_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 29 Dec 2002 - 00:46:53 MET

> Mam nastepujacy problem:
>
> W grach, a nwet tescie 3Dmark 2001 (na wyzszej jakosci) mam rozne dziwne
> zaklocenia w obrazie - jakby pojawialy sie jakies kropki na teksturach,
> a nawet jak w zepsutym TV, albo z zakloceniami, jakby takie
> niebieskawe/zielonkawe zaklocenia. Poza tym wydaje mi sie ze w grach
> czasem wokol postaci mam takie kropki. A dla przykladu w UT 2003 mam
> jakies jakby zakolocenia (plywanie tekstur). Nie wiem czy ktos spotkal
> sie z podobnym problemem i z czego to moze wynikac? Dodam, ze mam
> windows XP.

Witam,

Sa 3 mozliwosci:

1. Albo masz zbyt bardzo podkrecona grafike (pamiec lub rdzen albo obydwa) ze
widac tzw. artefakty - jesli tak to zredukuj do wartosci domyslnych i zobacz
czy [po restarcie Windozy mowa] sie nadal pojawiaja te dziwne pixele),

2. Masz stary monitor ktory juz konczy zywot i oznajmia to w ten wlasnie
sposob,

3. Zbyt wysoka temperatura w obudowie - jesli nie dotyczy to dwoch powyzszych
punktow to otworz obudowe i zobacz czy problem nadal istnieje.

Pozdrawiam,

ŁPH