Re: Ati radeon 8500 LE i niska wydajnoś

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sun 29 Dec 2002 - 00:02:52 MET

/// Kaszpir /// claimed:
> Jak taktowana ? 250/366 , 250/400 , 250/500 , czy 275/550 ?

250 core/240 pamięć (480 bo DDR).

> Niestety niezbyt wydajny chipset

Tego się bałem :)

> Małe znaczenie.

Hm. Tutaj spotykam się ze skrajnymi opiniami (że to może decydować aż
do nie ma znaczenia). Jak jest naprawdę i _dlaczego_ ?

> Bardzo wąskie gardło. Minimum to 800Mhz ale to i tak według mnie zbyt mało.
> Według mnie takie minimum to 1200Mhz.

Ok, następny cel i motywacja żeby wytrzymać w rzucaniu palenia (zaczęło
się od tego radeona :).

> Tu masz największego winowajcę ...
> Zainstaluj najnowsze.

Spróbuję.

> Nic nie poradzisz. Za słaby procesor jak i reszta tez zbyt przestarzała ...

No więc nie uważam że to jest takie proste. Gram dajmy na to w 800x600_at_32bpp
z FSAA 4x4, anizotopowym filtrowaniem x16 i jest w miarę. Przestawiam na
1024x768 i mam 10FPS. A przy takiej zmianie procesor, pamięć ani czipset nie
mają nic do gadania (dopóki się nie skończy pamięć na karcie graficznej (mam
64MB)). A może mają ?

--
    [ http://www.stringi.com/viper/ ]
  All good things come to those who wait