Jak duzy radiotor ???

Autor: Gilder (gilder_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 21:02:20 MET

Mam pytanko, chce sobie zrobic taki router linuxowy (razem z serwerem
www,news, ftp), wiem ze nie trzeba miec tam zabojczych predkosci procka,
wiec pomyslalem ze jakis Duron 900, lub cos kolo tego mogl sie nadawac.
Ale nie chce placic zbyt wiele za prad, wiec pomyslalem ze moze zamiast
wentylatorkow dac radiator na procek, a w zasilaczu dolutowac jakis opornik,
zeby wentylatorek tak nie halasowal, i tu moje pytanko, czy ktos moglby mi
powiedziec jaki radiator na procka kupic ?, jak bardzo sie grzeja takie
Duronki ? i czy w ogole ktos cos takiego robil

Z gory dziekuje za informacje