Pajaki pala sieciowki :-/ ?!

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 19:01:08 MET

http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/spalone.htm

(dziala pod IE tylko ten link bo to naprawde obrazek jpg)

Zaczal mi sie server na 2000 rebootowac i BSOD sadzic... czulem smrod,
dodtykam radiaotra celerona 466 i co goracy ! Siadl wiatraczek kilka dni
temu ale olalem bo w piwnicy zimno, mysle boze @#$@# mac poszedl do nieba :P
ale nic (szczescie ze to intel heh)...

Naprawilem system z plytki i patrze a tutaj nie ma sieciowki.. !? Nie mogl
znalesc, zniknela... (rebooty powodowalo chyba odwolywanie sie windy do
zje... sieciowki)

Otwieram bude i co widze http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/spalone.htm :(
chyba pajaki kokonik tam zrobily bo czuc spalone wlosy (chyba pajeczyna
palona tak samo jedzie, no i slady wskazuja na siec pajecza) ... nie moge
tego domyc, pci tez nie zyje (wlozylem zapasowa sieciowke) .... pci pod nim
tez.... szczescie ze jedno mam wolne i dziala nowa karta.... UFF

a mialem zatkac wszelkie dziurki by to @#E$@ pajacze @#@#$@# mi nie
wlazlio... tak wiec radze zabeczpieczyc kompa przed tymi pajeczakami
cholernymi !!

A moze palony laminat tak smierdzi (ale nigdy tak nie czulem a troche
palilem lamiantu kiedys...)
Mial ktos taka przygode ?

--
@ _Pewne_ 50zl lub więcej? NOKIA 6310i taniej w PLUSIE i jeszcze bonus?