Re: Dobra grafika na PCI ?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 18:25:10 MET

Pawel Kiljan <p.kiljan_at_comp.waw.pl> wrote in

> Asus P2L97. Z karta AGP nie dziala na 60 i 66 MHz - dziala na 75 MHz
> :-)

trzeba dolutowac jeden kabelek i bedzie dzialac KAZDA grafika AGP bez
problemu, z ta plyta jest maly problem w postaci slabych stabilizatoruf
3.3V dla agp i np GeForce lubia nie wstawac albo wariowac albo sie wieszac
opis jest w faq, chyba nawet linka dalem

ale o takim czyms jak opisane nie slyszalem , tz zeby dizalalo z 75 a nie z
66 :) , moze moge pomoc osobiscie ? jestem z wawy , chetnie to zobacze na
wlasne oczy :)

> Dlaczego ?
> Nie potrzebuje w tym kompie nic specjalnie szybkiego - tyle zeby
> dzieciakowi dzialaly multimedia.

jesli AGP jest zwalone to tak bedzie , karta dobra PCI to 200zl obecnie :(

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod [692-95-30-05 tylko SMS]
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30 :P