Re: A2000+

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 17:54:24 MET

In article <3E0DCF66.632BD2B8_at_magsoft.com.pl>, Radoslaw Sokol wrote:

> Jedyne, co może się stać, to pogorszenie stabilności. Jeśli
> jednak odpowiednimi testami upewnisz się, że procesor pracuje
> stabilnie przy niższym napięciu, to w takim przypadku nic nie
> tracisz, a bardzo dużo zyskujesz.

Ale czy przypadkiem tych testów nie zrobiono już w fabryce AMD i na ich
podstawie ten procesor oznaczono jako A2000+, a nie np. A2200+? Nie wiem czy
tak się teraz robi w masowej produkcji, może to się już nie opłaca, ale
kiedyś na pewno różne części testowano i wrzucano do przegródek z lepszymi i
gorszymi parametrami (choćby oporniki o różnych tolerancjach, w paczce
takich o tolerancji 10% nie było ani jednego, który miałby tolerancję 1%, bo
one były właśnie w paczce oznaczonej jako 1%).

Paweł