Re: wroclaw

Autor: Orbit (orbitNOSPAM_at_onet.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 16:15:55 MET

> klientow ktorzy wchodza do nich drzwiami i oknami ...
> sam reklamowalem u nich towar i nie mialem z tym najmniejszych problemow ...

Już kiedyś o tym pisałem. Dla mnie ProLine to najlepszy sklep internetowy
Od jakiegoś czasu zawsze tam zamawiam i nie miałem najmniejszego powodu
do narzekania. Ceny to bajka. I jeszcze duży plus za szybkość dostawy.

Chyba z opowiadań konkurencji.
A tak przy okazji to jeszcze polecam Allegro, czasami trafiają cię rzeczy
nawet tańsze od Proline :)

 Pozdrowienia w Nowym Roku