Mysza optyczna +moj staruszek komp:)

Autor: paffciu_at_o2.pl
Data: Sat 28 Dec 2002 - 16:07:20 MET

Witam!
Pod choinkiem znalazłem nową myszkę(labtec optical mouse czy cos tędy).
Jest tylko jeden problemik. Moj staruszek komp nie posiada wejścia ps2 do
którego mycha jest przystosowana. Mam przejściówke na szeregowe(nie od tej
myszki). No i podłączyłem no i system nie wykrywa myszki, tak jest napisane.
Powiedzcie mi czy jest jakaś nadzieja bo moja wiedza komputerowa sie kończy na
włożeniu wtyczki z tyłu komputra:))) Jeśli powiedziałem za mało to pytajcie.
Dziękuję z górki:>
Paweł