K7VZA i jaka grafika? - jakość obrazu najważniejsza

Autor: sesam (sesam22_at_interia.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 15:04:17 MET

Witam,

Posiadam płytę główną ECS K7VZA ver.3.0. Wyczytałem w instrukcji obsługi, że
płyta ta ogsługuję AGP 4.0. Zawsze miałem karty ATI i zawsze było to PCI i
tak jest obecnie. Chciałbym jednak wymienić kartę na AGP i teraz nie wiem
jaką mam wybrać. Nie gram w gierki, więc nie musi być bardzo wydajna.
Stawiam na jakość obrazu, i przydałoby się złaczę TV -OUT. Myślałem o ATI
Radeon XXXX, gdyż nie wiem, która z nich jest AGP 4.0.

Pozdrawiam
Krzysiek