Re: karta z TV-OUT na starą płytę

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 17:15:18 MET

Pewnego dnia news:Xns92D9AC5F8E374silvermango2pl_at_193.110.122.80,
Krzysiek Szczepanek <silverman_at_go2.pl> napisał:

> a) 3Dmark nie jest zadnym wiarygodnym zrodlem i nie odzwierciedla
> komfortu grania.

Komfortu grania... powiadasz... ale odzwierciedla ogólną wydajność komputera.
Dzięki temu można sobie porównać jak zmiany konfiguracji czy poszczególnych
podzespołów wpływają na całokształt.

> b) akurat roznica miedzy agp x1 a x2 jest dosc znaczaca, wyzej to juz
> tylko ceyferki bez znaczenia w grach.

To wewnątrz tego samego standardu AGP1.0.
A różnica pomiędzy AGP 2x w płytach zgodnych z AGP1.0
a w płytach z AGP2.0?

> Ze niby co? :) Dowiedz sie do czeglo sluzy port AGP.

nie pamięci... pomyłka słowna... miało być przepustowości AGP.

> Nie bylo takiego Celerona. iBX obsluguje agp x2 i bez problemu obsluzy k.
> graficzna x4 bo _musi_ byc ona zgodna w dol. Problem moze lezec na lini
> kompatybilnosci uzadzen tzn jakas egzotyczna plyta glowna i egzotyczna
> karta graficzna. Same standardy sa zgodne.

Chodziło mi o rząd wielkości...
poza tym zapamiętywanie tego co używałem 3-4 lata temu jest mi mało potrzebne...
Ale jeśli chcesz wiedzieć dokładnie to był to Cel 266.

Cleriic