Radeon 9000 TV-Out problem

Autor: adamo (adamio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 17:21:52 MET

Witam,

znajomy ma problem z TV-out'em na R9000 ..a ja mam teraz klopot ze
znajomym ;)

..ma on na TV czarno-bialy obraz ..przegooglowalem archiwum i
oczywiscie problem ten sie pojawial ..postawilem na zamiane w
sterownikach wyjscia sygnalu z SVideo na Video..

chcialbym sie jednak upewnic, czy jest to najbardziej prawdopodobne
rozwiazanie.. bo znajomy oczywiscie zapiera sie, ze ustawial wszystkie
mozliwe kombinacje w sterownikach i zadnych zmian.. a ja sprawdzic
tego osobiscie nie moge i moc nie bede.. :(

...i jeszcze jedna mala rzecz z tym jego radeonem, ktora sklonila mnie
do tego posta bo nigdzie tego nie znalazlem..

..jak bootuje system (wXP) obraz na TV ma kolorowy, dopiero po
zaladowaniu systemu obraz zmienia sie na CZ-B... moglbym sobie to
tlumaczyc, ze dopoki nie sa zaladowane sterowniki do systemu, na
wyjsciu karty jest sygnal video wiec i kolory rowniez, a gdy sterownik
przejmuje kontrole, zmieniaja sygnal na SVideo i stad cz-b..
..moze tak byc? :) ..oczywiscie zakladajac, ze jego TV nie ma wejscia
SVideo, badz nie jest nim polaczony..

..no wlasnie, w ogole warto gdybac nie wiedzac jak dokladnie ma
polaczony telewizor?

..z powodu, ze przez chwile jest obraz kolorowy zakladam, ze w TV ma
ustawiony SVHS.. a karta potrafi wysylac sygnal PAL-B ..no chyba, ze
po zaladowaniu systemu zmienia na NTSC i to trzeba zmienic..

PS. ..nie wiem jakiej firmy jest ten R9000, ani dokladnie jaki model

--
pozdrawiam
adamo