Re: za ile mozna zmodernizowac?

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 11:38:34 MET

Hej

Użytkownik "Monika" <id_monika_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "JFK" <jfk_at_NO_SPAMokg.gdynia.pl> napisał w wiadomości
>
> Tak tez myslalam :) Czy nie bedzie sie "gryzlo" z tym dyskiem, ktory mam
> jakbym tego Baracude podlaczyla na master, a ten co mam na slave? Ten
ktory
> mam bardzo gryzl sie z Caviarem, ale znacznie starszym. I inna sprawa,
jaki
> makx, dysk bedzie obslugiwala moja plyta, bo tego to nie wiem.

No co mam powiedziec, nie powinny sie gryzc :) ale zdarza sie to czasami z
roznych przyczyn, ostatnio jednak to rzadkość.
Orientacyjnie jesli masz teraz dysk 13 GB to znaczy ze 32 GB pociągnie bez
problemów. Skoro istnieje bios do tej plyty z 2002 r to znaczy ze byla caly
czas rozwijana i byc moze obsluguje tez i wieksze dyski.

--
Pozdrovionka
Speedy