Re: iiyama vm pro 454 - gdzie we wroclawiu ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 06:42:26 MET

On Fri, 27 Dec 2002 13:21:25 +0000 (UTC), abs_usun_at_mail.alpha.net.pl
(abs) wrote:

>wie ktos moze gdzie we Wroclawiu mozna obejrzec te monitory podlaczone do
>porzadnej karty graficznej ? moze na gieldzie bywaja ? jestem z Opola ale
>chetnie sie przelade bo tutaj w jedynym sklepie gdzie jest taka iiyama nie
>chca potencjalnemu klientowi podlaczyc jej do lepszej karty. pozdrawiam ABS

We Wrocku jest taki sklep GVC Tax. Mają oni właśnie Iiyamki i można u
nich pooglądać. Nie pamiętam na nich namiarów, wyszukaj ich stronę www
w google. Jak do nich pójdziesz to Ci podłączą wybrany monitor pod
kompa z Matroxem G400 i będziesz mógł sobie pomacać monitorek dowoli.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl