Re: nForce2 contra KT400 i extremal o/c co wybrac, gdzie kupic .... prosze o rade!

Autor: JedroL (xtd_at_o2.pl)
Data: Sat 28 Dec 2002 - 03:42:07 MET

Heh ... z tych plyt ktore widzialem to Soltek najbardziej przypadl mi do
gustu (moze te kolory :] )
dlaczego mam o nim zapomniec? Co jest z nim nie tak?
Aha czy karta na AGP x2 bedzie chodzila na tych plytach?
Użytkownik benek <benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:auiu3u$5h9$1_at_foka.acn.pl...