Re: Nawrócony ( AMD vs Intel)- długi e

Autor: Tomasz Potega (shadow_at_manta.univ.gda.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 22:41:45 MET

Bizon <dont_at_have.it> wrote:
> Z tym sse2 to bym sie nie do konca zgodzil, bo zalezy o jakim
> segmancie mowisz. Np. jezeli chodzi o grafike to m.in. LightWave czy
> PhotoShop sa zoptymalizowane pod P4 (znaczy korzystaja z sse2) i
> dzieki temu Athlony powaznie odstaja w tych programach.

racja - tyle ze na moje to wciaz tego przymalo (p4 ma juz dwa latka).

> Zobacz sobie testy prockow na Tom's Hardware - tam zawsze jest jeden
> obrazek ze slupkami z LightWave i praktycznie wszystkie poczatkowe pozycje
> okupuja procki P4.

faktycznie - swoja droga na tom's hardware ostatnio z wielka radoscia
zamieszczaja tego typu porownania ;)

> Poza tym slyszy sie tez o wydawanych (lub planowanych) patchach do
> roznych gier, ktore pozwola wykorzystac sse2.

no powinni troche softu na sse2 wydac. nie wiem tylko za bardzo, co poza
zwiekszona precyzja oferuje sse2 nad sse - moj procesor nie ma nawet sse1,
to jakos sie nie zainteresowalem ;) zreszta - pozyjemy, zobaczymy :)

shadow