Re: p³yta MSI KT4 Ultra (MS-6590)

Autor: Wieliczanin (kgeorge_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 22:37:52 MET

U¿ytkownik "YAQB" <jajor_NOSPAM__at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomoœci
> Witam

> a to dosc ciekawe, bo ja mam 1.0 i ma ona obsluge FSB 333 .....
> poza tym tak czesto masz te plyty w reku, ze wiesz ile wersji wyszlo ?!?

> ogolnie BIOS do plyty firmy X modelu Y pasowac powinien do kazdej wersji
>
> Pozdrawiam
>
> Witam i dziêkujê za zainteresowanie moim pytaniem.

Sam dozna³em szoku, gdy po zakupie p³yty, otworzy³em instrukcje, gdzie
wyra¿nie podana jest versja 1.0, oraz fakt i¿ obs³uguje FSB 200/266 MHz.
Wczeœniej dok³adnie zapozna³em siê z danymi p³yty na stronie producenta,
gdzie podaje siê tylko numer 6590 (bez numeru versji)
(dlatego przy zakupie p³yty nawet nie ogl¹da³em jej w sklepie,
poda³em tylko producenta, typ p³yty i poprosi³em o jej zapakowanie)

Chc¹c dowiedzieæ siê coœ wiêcej, odszuka³em istniej¹ce Bosy do tej p³yty
które poda³em w pierwszym liœcie i st¹d moje pytanie.
Fakt jest faktem, i¿ p³yta le¿y jeszcze na pó³ce (brak czasu na jej
zamontowanie), a moje w¹tpliwoœci wynikaj¹ tylko wy³¹cznie z danych,
zawartych w instrukcji do³¹czonej do p³yty.
Byæ mo¿e w rzeczywistoœci jest na niej zamontowany BIOS w wersji 1.2, (
FAB.
200/266/333).

Zreszt¹ jak masz chwilê czasu to obejrzyj strony
www.msi.com.tw

Z szacunkiem
                            Wieliczanin