Re: iiyama vm pro 454 - gdzie we wroclawiu ?

Autor: Konlin (konlin_at_go2.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 19:05:12 MET

----- Original Message -----
From: abs <abs_usun_at_mail.alpha.net.pl>
To: <pl-comp-pecet_at_newsgate.pl>
Sent: Friday, December 27, 2002 2:21 PM
Subject: iiyama vm pro 454 - gdzie we wroclawiu ?

> wie ktos moze gdzie we Wroclawiu mozna obejrzec te monitory podlaczone do
> porzadnej karty graficznej ? moze na gieldzie bywaja ? jestem z Opola ale
> chetnie sie przelade bo tutaj w jedynym sklepie gdzie jest taka iiyama nie
> chca potencjalnemu klientowi podlaczyc jej do lepszej karty. pozdrawiam
ABS

Widzialem to kiedys w Age'e. Najlepiej zadzwon na 0 800 iiyama i sie spytaj
gdzie to mozesz kupic we wrocku. Centrala iiyamy tez jest we Wrocku wiec
moze beda na biezaco. Btw jak juz kupisz to daj znac gdzie i jak sie
sprawuje, tez mysle o wymianie swojej S900MT1 na ten model. Moze byc na
priv.
Pzdr
Konrad Inglot