Re: Zwolnić Durona 850 na MSI K7T (długie)

Autor: Stawik (stawik_at_poczta.fm)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 16:04:28 MET

> To wiem, ale podobno da się jakoś to zdrobić przez zwieranie jakiś
mostków.

Wiec musisz zamalowac przeciete zworki L1, sa ich cztery :) . Acha, moze
glupia uwaga, ale
zamalowuj je pionowo, a nie poziomo. Znam kolesia co zamalowal poziomo i juz
nic nie ruszylo :)
Uzyj dobrze zaostrzonego olowka i nie poddawaj sie jak za pierwszym razem
nie zadzala,
mi sie udalo za trzecim (duron 800). Potem jestcze tylko troche pasty
termoprzewodzacej,
kupisz w kazym sklepie elektronicznym i komputerowym. Kapnij troche na rdzen
(ten metalowy
kwadracik na srodku :) ) i powinno chodzic jak mazenie. Ja bym sie nawet
pokusil o podkrecenie :)
Jezeli jednak mimo to chcialbys spowolnic procesor zmien poprostu mnoznik na
np.8 lub 7.5
Niektore plyty umozliwiaja zmiane magistrali w dol. Moja ma zakres 95 - 166
MHz (ep-8kta2),
tyle tylko, ze po co spowalniac cala magistrale jezeli chcesz spowolnic
tylko procka. No chyba,
ze ci ramy szwankuja :)
Pozdrowienia.