Skad Windows 2.1 ? Inne stare wersje?

Autor: Altus (altus_at_sunlink.net)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 17:24:26 MET

Cze!

Qmpel dal mi w prezencie oryginalny IBM PC/AT (IBM 5170 model 339). Sa tam
takie bajery jak dysk full-height 30MB, karta EGA, karta AST SixPak286 do
rozszerzenia pamieci, 512kB RAM standard, etc. Pomalowalem go juz i odnowilem,
wszystko dziala, nawet zdobylem dokumentacje do wszystkich podzespolow, mam
tez oryiginalny (!) soft do niego (IBM DOS wersje 3.30 oraz 4.00, Quarterdeck DesqVIEW,
Advanced Diagnostics, Norton Commander 2.0 i 3.0, Norton Utilities 4.50, wszystkie
jeszcze w oryginalnych pudelkach, z instrukcjami i na firmowych dyskietkach - lezka sie
w oku kreci ;)) ).

Jedyna rzecz, ktorej nie moge znalezc to Windows 2.1 zwany tez Windows/286. Mam Windows/386,
ale to niestety nie wchodzi w gre :(

I pytanko - czy ma ktos moze Windows 2.1, albo wie gdzie mozna zassac ? Google znalazl jedno
miesjce, ale gosc poladowal pliki na free konta typu geoshitties, angelfire i tripod, no i oczywiscie
chamy pokasowaly mu konta ;)).

Jesli ktos moze mi podeslac albo wskazac jakis URL, to bede niezmiernie "dzwieczny" !!
W zamian moge sie podzielic innym starym softem, ktory mam.

TIA!
Alex