Problem k. graficzną...

Autor: aserzx (aserzx_at_simplusnet.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 18:15:44 MET

Mam Radeona 9000 Pro 128MB ViVo. Chciałbym przechwycić z kamery analogowej
obraz. Dowiedziałem się już, że muszę mieć zainstalowany sprzęt Video
Capture (przechwytywanie video). I tu się robi mój kolejny problem...
Próbowałem na oryginalnych sterownikach do karty i na najnowszych
sciągniętych z ATI. Nie dało to żadnych rezulatów. Tymczasem w "Menedżer
urządzeń" są dwa urządzenia jako "Nieznane". Przep[uszczlnie tu jest coś nie
tak, bo wszystkie inne sterowniki mam zainstalowane... Co robić? Jaka może
być przyczyna? Testowałem to samo na 98 i XP. Obojętnie od systemu dokładnie
to samo... Na XP tylko pojawiło się tylko w menedżerze w kontrolerach
dźwięku coś takiego: "Starsze urządzenia przechwytywania video", ale to mimo
że działa poprawnie nic nie daje... wyskakuje ten sam błąd.... Pomóżcie...
im szybciej tym lepiej, bo już mnie przez to badziewie roznosi...

aserzx