Re: Monitor 17''

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 13:26:22 MET

robi wrote:
> Witam!
> Co lepiej wybrać:
>
> Daytek 17'' 755DF za 610 zł (3 lata door-to-door)
> LG Flatron F700B za 760 zł
> Może jakiś inny?
>
> Jakie macie spostrzeżenia odnośnie tych monitorów, jak jest z jakością
> (siedzę przed monitorem z 5-6 h dziennie).
> Wiem że te monitorki nie są rewelacyjne, ale w porównianiu z moją
> 14'', chyba będzie lepiej.

to prawda ze nie sa rewelacyjne :-)
daytek'a bym sie nawet nie dotykal, chyba ze Ci zdrowie (wzrok) nie mile.
LG F700B nie jest IMHO plaskie tylko to banka zalana szklem :-( ale wielkiej
tragedii nie ma, bo kupilem ostatnio klientowi i przygladalem mu sie jak
swieci :-)
dozbieraj te pare groszy i kup np. samunga 757DFX za 880 PLN brutto
(www.action.pl)

pzdr.
trzmiel