Re: Partycjonowanie duzych HDD i inne takie...

Autor: ravi (rvsftptr_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 07:08:20 MET

no coz, mam ta plyte, model FISR (polecam fire wire dziala wysmienicie) i
dzialala dobrze do czasu zainstalowania VIA service pack 4.43 (z plytki
dolaczonej przez MSI) a dokladniej prawdopodobnie wina lezy po stronie
sterownikow bus master do IDE. Sytuacja dokladnie taka jaka opisales w
trakcie kopiowania duzych danych z CD badz z HDD zwis pt: KERNEL STACK ERROR
i takie tam. a dla ulatwienia dodam, ze nie zawsze ten komunikat czasami
zgola losowo inne. Upgrade Via do wersji 4.45 nie pomoglo, biosu rowniez,
odinstalowanie VIA tez, wiec niestety z braku jakiegokolwiek pomyslu i co
gorsza czasu (potrzebny mi byl w swieta stabilny komputer) zainstalowalem
winxp na nowo (przezornie zrobilem punkt przywracania czy jak on tam sie
zwie)
No coz kopiowalem wczoraj kilka razy testowo plytki CD i jak na razie system
zyje.
        A tak nawiasem mowiac, poprzednia moja plytka to tez kt - 400 model
BSR, w ktorej kontroler raid - serial zostal zapomniany przez bios. oddalem
wiec ja do serwisu i na 3 tygodnie dostalem kt3 ultra 3. Coz super stabilna
plyta zero zwisow chociaz moze troche zbyt ascetyczna tzn IMHO malo
dodatkow, ktore lubie.
A reklamacja "zapomnianego przez bios" kontrolera zostala o dziwo uznana i
pozwolono mi sobie wybrac inny model MSI i wybralem wlasnie kt 400 FISR.

zdrowko

ravi