Re: Obudowa

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Fri 27 Dec 2002 - 00:59:37 MET

> Wiem że głupie pytanie ale wolę się upewnić...

wbrew pozorom wcale nie glupie - jak chodzi Tobie o ta cieniutka blaszke z
dziurami na gniazda to do niektorych niestandardowych plyt glownych
producent doklada wlasna "maskownice" (vide ABIT) - wyciagasz stara wkladasz
nowa i po zabiegu :-)

jak nie dostaniesz razem z plyta to mozesz poszperac po gieldzie - bo
naszych kochanych sklepow komputerowych nie podejzewam o takie "fanaberie"
;-)
piszac o maskownicy mam na mysli np takie cudo
http://www.chieftec.com/products/micro/ioshield.htm

chyba ze nie masz tej "maskownicy" i dziury bedziesz cial w budzie - to
wyrazy wspolczucia z powodu odciskow ;-)

pozdrawiam