Re: jak naprawić drukarkę aby nie poszła na śmietnik

Autor: = Jacek S. = (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 23:17:34 MET

 "Bringer_of_Light" > napisał:
: mam drukarkę lexmark color jetprinter 3000 - staruszek około 6 lat -
: wymieniałem tusz w kartridżu ale zrobiłem jeden błąd - dodałem nowy tusz
: dopiero jak skończył się zupełnie stary tusz a trzeba było zostawić na dnie
: starego tuszu - teraz mi zasechł i nie drukuje czarnego koloru - jak można
: naprawić drukarkę ? próbowałem już wacikiem i spirytusem
:

Weź jakiś metalowy, nie potrzebny kubanek, wlej trochę wody, wstaw na gaz, włóż kardridż i zagrzej - po chwili weź go wyjmij i np.
na jakiejś chusteczce przytykaj i sprawdzaj, czy już odbija kolory, albo czarny... To nie żart - za każdym razem tak robiłem -
dopóki raz nie siadłem przy kompie i zapomniałem o kardridżu na gazie.... Głupio wyglądał ;). No, a potem do drukarki, i próbuj (
może mało oryginalne, ale działa... tak przynajmniej było w Lexmarku Z12 ). No i ostatecznie musisz się pogodzić, ze kiedyś i tak to
się nie uda powtórzyć... Mi się maksymalnie udało do pięciu razy, potem kardridż coś już nie pozwalał na takie ceregiele ( inny, nie
ten rozgotowany ;) ).

--
.: Jacek S. :.