Re: Jaki procesor lepszy

Autor: szmugler (szmugler_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 23:27:26 MET

Kupilem te plyty w wersji plyty( drugiej badz trzeciej) , procki i reszte
wyposazenia bo mialem zlozyc dla kogos cztery kompy. od razu lapal te
Athlony ale sie zacinal jak tylko wlazl do Windowsa.Po uaktualnieniu biosa
to samo sie powtarzalo.hurtownia nie przyjmuje tych czesci poniewaz osobno
kazda jest sprawna.Ja wlozylem procki w K7vza (wersja plyty 3) i
uaktualnilem biosa i elegancko chodzi.w tamtych k7spa sa wlozone durony 1300
i tez chodza.
mozliwe ze masz tego pierwszego k7spa i tam te procki bez problemow
chodza.jezeli nie to radze wlozyc innego procka.

Użytkownik "JACK_" <jack__at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "szmugler" <szmugler_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> To jeżeli, a to na pewno mam płytę główną w wersji 1.0, aktualizacja
BIOS'u