Re: Jaki procesor lepszy

Autor: szmugler (szmugler_at_gazeta.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 23:09:54 MET

nie chodzi o wersje biosa.sa trzy wersje płyty.wystrczy na nia popatrzeć i
juz widdac roznice.
na pierwszej wersji byly wywalone bardzo czesto mostki przy ddr-ach.

wgrywalem najnowszego biosa ktory mial obslugiwac procki do 2.4 Gb
ale ten bios mial jakis feler i przy XP wysiadal komp.

ale nie wiem czy ty stary wogole sie na tym znasz.