Pytanie - aparat cyfrowy z USB

Autor: buban_at_alpha.net.pl
Data: Thu 26 Dec 2002 - 19:16:26 MET

Od nidawna jestem właścicielem aparaciku cyfrowego TRUST 300 Powercom. Nie wiem
jak prawidłowo podłączyć go do komputera za pomocą portu USB. Po zainstalowaniu
oprogramowania dostarczonego z aparatem zainstalował się w grupie "kontrolery
uniwersalnej magistrali szeregowej" obok głównego koncentratora USB i Intel
82371AB/EB ..... coś takiego jak "urządzenie kompozytowe USB". Windows ME
wykrył: DIGITAL CAMERA oraz VIDEO ale nie znalazł sterowników przy ich nazawach
znajduje się żółty znak zapytania. Szukałem na stronie trust.com ale to samo
było na płucie CD. Proszę o radę co robię nie tak, co ewentualnie mogę jeszcze
zrobić lub co zainstalować (chipset BX). Dzięki za wszystkie rady.