Dwa monitory...

Autor: aserzx (aserzx_at_simplusnet.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 18:56:31 MET

Podłączyłem sobie dwa monitory do kompa i wszystko działa OK, obraz jest
wyświetlany na dwóch tak jak trzeba. Ale gdy uruchamiam jakiegoś divixa to
napisy lecą na dwóch monitorach, a film tylko na jednym. Jak zrobić, żeby
był na dwóch? Co jest źle?
Może jesetem w błędzie, ale widziłem u kolegi coś takiego: do kompa miał
podłączone 2 monitory, ale na jednym się wyświetlało się kilka programów, a
reszta na drugim... Czy da się coś takiego zrobić? Jeżeli tak to jak? Jaki
jest potrzebny program?

aserzx