Re: Procek do P2B

Autor: alzabo (alzabo_at_o2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 19:10:05 MET

Użytkownik "Andrzej" <rejcher_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> W mojej płycie P2B mam procesor P400 MHz . Cz mogę sensownie zmienić go
> na coś szybszego ? A jeżeli tak to na co ? Pozdrawiam jeszcze
> świątecznie- Andrzej
wszystko na slot 1, jeżeli masz adapter ppga to wszystko na socket 370 ppga
(starsze celerony), jeśli adapter fcpga wszystko na socket 370 fcpga/ppga.
fcpga ma możliwość obsłużenia wszystkich celeronów i pIII z jądrem
coppermine czyli wymaga napięcia 1,75 V (na tyle musi pozwolić płyta). linia
procesorów z jądrem coppermine kończy się na 1,1 GHz.