Re: Sterowniki Ati Calyst 3.0, czemu nie ma ich na stronie Ati? Pomocy....

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 18:02:26 MET

radxcell wrote:

> tu masz id: 3e08dc61$1_at_news.home.net.pl

Muuuahahaaaaa...
Wielki spisek masonow i cyklistwo, jestesmy manupulowaniu przez wielkie
korporacje... buhahaha... Ale z Ciebie psycholog buuahaha.
Teraz napisz dokladnie o jakie bugi chodzi.

> nie podoba mi sie Twoja proba manipulacji moimi stwierdzeniami
> ja moglbym napisac ze pokazales swoja marna wiedze w zakresie
> konfiguracji czytnika newsow, skoro nie znalazles tej wiadomosci

LOL i kto to pisze... ktos kto nawet nie podpisuje sie i nie umie
wstawic deklaracji kodowania w swoim czytniku news, nie wspominaja
juz o za dlugiej sygnature i braku prawidlowego delimitera.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality