Pamiec

Autor: Bizon (dont_at_have.it)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 18:01:06 MET

Witam,
Ja znowu o tej pamieci... wczesniej nikt nie odpowiedzial to moze
teraz bede mial wiecej szczescia :)
Mam jedna kosc pamieci 512MB PC333 CL2.5 firmy Winbond (z wieczysta
gwarancja).
Jezeli chodzi do 311MHz wszystko jest OK, natomiast kiedy powyzej np.
na 333MHz to program memTest wykrywa bledy, a uruchomienie jakiejs
aplikaji powoduje powrot do pulpitu Windows.
Zatem czy ta pamiec jest walnieta i nadaje sie do wymiany?
Dziwi mnie fakt, ze bledy sa wykrywane dopiero przy czestotliwosciach
wyzszych niz 311MHz, a ponizej tej wartosci program testujacy nie
zglasza informacji o bledach.
Moze warto przelozyc pamiec do innego banku (obecnie siedzi w
pierwszym) ?

--
Bizon                  http://www.bizon.3d.pl <=21.11.2002
"Imagine a world where Light doesn't move in Waves..."