Re: MSI KT3 Ultra 2 + Barracuda IV 80 GB = problem?

Autor: Łukasz Piwowarski (l.p_at_hoga.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 17:41:29 MET

Uzytkownik "Arkadiusz Soroka" <ipitaa_at_uni.torun.pl> napisal w wiadomosci
> Witam wszystkich
>
> Czy sa znane jakies problemy z tym duetem? Dysk gubi mi dane, krzyzuje
> pliki, win XP restartuje sie przy probie instalacji czegokolwiek. Ale
> chyba nie jest to problem windy, bo 98 se poszedl bezblednie. VIA IDE
> miniport podaje, ze kontroler na MSI obsluguje tylko DMA 33 (???), a
> Barracuda ustawia sie na DMA 66. Szukalem u Seagate programu do zmiany
> trybu DMA - kiedys byl, teraz nie moge go znalezc. Please, jakies
> pomysly? Aha, jeszcze jedno - po spowolnieniu proca do 1250 MHz i pamieci
> do CL 2,5 XP i wszystkie sterowniki poszyly OK

> [...]

Witam,

mam podobny problem z MSI KT4V i Caviarem WD800JB ATA100 (DDR Samsung 512 MB
CL 2,5 +DVD + CD-RW), próbowalem
róznych rzeczy: PCI Latency Patch, VIA 4in1, rózne ustawienia w biosie i jak
narazie jednynym sposobem jest przestawienie magistrali ze 133 na 100, ale
to mnie nie satysfakcjonuje. Czy udalo Ci sie znalezc jakis inny sposób ???

pozdro,
Lukasz P.