Re: porównanie drukarek

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 17:04:50 MET

Hi,

"d.root" wrote:

> Czyli mówisz, że lepiej HP. A czy mógłbyś polecić jakiś konkretny model.

Mam 690C od paru dobrych lat i 930C chyba nieco ponad rok.
690C należały do awaryjnych, sam mam jedną walniętą w szafie,
ale druga działa idealnie, mimo napełniania zbiorników różnymi
dziwnymi rzeczami ;)

Z HP niestety jest pewnego rodzaju loteria: na gwarancji nie
ma problemów z awariami (a w razie czego ma się gwarancję),
ale po gwarancji oryginalny serwis HP jest w ogóle nieopła-
calny, a inne serwisy nie zawsze sobie poradzą z usterką.

Poza tym HP ma badziewiaste sterowniki z różnorodnymi błędami,
niektórymi poważniejszymi, niektórymi tylko troszkę denerwują-
cymi.

Ale i tak wolę HP od Epsona (jednego Stylusa z zapchaną głowicą
mam w szafie obok tamtego HP ;) ) czy też Canona (znajomy po
chwilowym zachwycie jakimś tańszym Canonem stwierdził, że te
oddzielne zbiorniczki są zupełnie nieopłacalne, bo drukarka na
czyszczenie zużywa je strasznie szybko -- zmienił jak najszyb-
ciej drukarkę na 930C :) ).

> Czy do wszystkich modeli HP można kupić tańsze zamienniki atramentu, czy
> też szukać raczej starszych modeli?

Na pewno do starszych. Przy tych najnowszych są jakieś drobne
problemy, ale jeśli kupuje się normalne zastępcze zbiorniki,
powinny być do pokonania. Radzę przejść się po sklepach i
pooglądać ofertę zbiorników zamiennych do HP.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |