tuner aver tv studio nicam + JTV

Autor: Abyss (abyssx_at_go2.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 16:56:48 MET

mam taki problem: od dluzszego czasu mecze sie i nie potrafie skonfigurowac
tunera TV Aver TV Studio Nicam pod programem JTV. w ustawieniach dokadnie
takiego modelu Aver'a nie ma. sa inne. problem polega na tym, ze jest obraz
natomiast nie ma dzwieku. wszystko z karta jest ok, wejscie Line In w karcie
tez dziala. pod oryginalnym oprogramowaniem jest i dzwiek i obraz, natomiast
pod JTV brakuje dzwieku. mam system win98se.
czy ktos moze wie w czym jest problem ?
szukalem tez w starszych postach w archiwum, ale odpowiedzi na ten temat nie
znalazlem.
byc moze brakuje mi jakichs plikow konfiguracyjnych.

bardzo prosze o pomoc. z gory bardzo dziekuje !!!

pozdr,
Abyss.