Uszkodzona tasma???

Autor: Oriano (oriano_at_op.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 15:10:17 MET

Witam wszystkich Grupowiczow serdecznie!

Zaraz po starcie kompa zaczal mi sie pojawiac komunikat:
"Primary IDE channel no 80 conductor cable instaled". Z tego co wiem, to
oznacza to, ze sa jakies problemy z tasma (powinna byc 80-zylowa?), ale
system niby odpala potem poprawnie. Tyle tylko, ze co jakies 2-3 miesiace
pada mi Win XP Prof. Polega to na tym, ze w ogole nie mozna go uruchomic.
Pojawia sie czarny ekran i informacja o tym, ze nie mozna odnalezc lub jest
uszkodzony katalog SYSTEM32. Potem pomaga tylko reinstalka systemu...

Czy te pady systemu moga byc zwiazane z tym komunikatem, o ktorym pisalem na
poczatku? Dodam tylko, ze na tym samym kompie Win98 dziala prawidlowo.

Moja konfiguracja:

Cel 800 MHz
256 RAM-u
GeForce2 MX-400 64MB