Re: Ktora nVidia do starego kompa

Autor: Mariusz (ivansoft[USUN.TO)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 13:44:10 MET

Użytkownik Markus <markus07_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:auesp5$c6h$1_at_news.onet.pl...

> z doswiadczenia - jezeli chodzi o dobra jakosc 2D to tylko ATI lub Matrox,

Jesli ATI badz Matrox - ktory model wybrac? [(AGP, z samym radiatorem -
wazne (zalezy mi na cichym sprzecie)] Przypomne: chipset i440LX, AGP tylko
2X - zalezy mi glownie na dobrym 2D, chociaz jak wspominalem - obsluga
OpenGL tez sie przyda, chocby po to, aby zagrac od czasu do czasu w CS po
sieci :) (mam na mysli wydajnosc na poziomie TNT2 - GF2 MX 200)

> jezeli chodzi o karty uniwersalne to GeForce jest dobrym wyborem ale tu
jest
> maly haczyk - GeForce na AGPx2 jest gorszy od TNT!!! Sprawdzone - i w
> 3DMarku, i w grach wynik byl taki sam lub gorszy, co wynika z tego ze
> instrukcje 3D w GeForcach sa pisane glownie pod AGPx4. Ja juz sie na tym
> przejechalem, wiec zastanow sie czy warto wydawac kase na GeForca. Wydaje
mi

Tzn piszesz o wszystkich low-end GF2? (2 MX, MX200, MX400)? Zauwazylem na
tym komputerze po podlaczeniu GF2MX400, ze bardzo wolno odswiezane sa
okienka w BIOSie. Jesli chodzi o wydajnosc nie mialem okazji sprawdzic..

> sie, ze najlepszym wyborem bedzie tu Riva TNT 16MB, ale nie jakas TNT2 M64
> 64-bitowa szyna (tez mialem - badziewie jak diabli), ale pelna TNT lub
TNT2
> z szyna 128-bitowa.

A jesli chodzi o najlepsza karte z rodziny TNT2, to ktora? TNT2 32MB z 128
bit szyna?

Pozr,