Re: DVD+Dolby+3DGames+digital video recorder do 2500 pln

Autor: t_harry\(wp\) (t_harry_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 13:32:21 MET

> Poproszę o radę i pomoć w złożeniu:
> zestaw i do gier + DVD+ dzwięk dolby digital + ewentualnie cyfrowy
magnetowid
> jakaś karta uniwersalna ATI All-in-one?
> Poproszęo sugestie cenowe do 2500 PLN..

xbox - jakies 1200zl, playstation 2 - chyba juz od 900 sie da kupic - tutaj
masz zestaw do gier+DVD+dzwiek dolby digital

cyfrowy magnetowid - hmmm, ok, z tego co wiem to nagrywarka dvd-r - jakies
1800zl + karta wlasnie ati all in wonder - z nowym radkiem to chyba 2200zl
?, procek to jakies szybkie p4 albo athlon - czyli jakies 1600zl, do tego
dobra plyta(np asus - 800zl), dobra dzwiekowka, IMO do takich zastosowan no
to ram minimum 512, ale lepiej 1024(w koncu to domowe studio montazowe :P
czyli 600-1200 -jakos tak, ceny za ddry 333, no i do tego jakas obudowa
enlighta za 450zl