Re: Athlon 1800+?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 14:39:06 MET

eclipt127 wrote:

> po trzech tygodniach okazalo sie ze jest ukruszony redzen, ja nic
> takiego nie slyszalem przy oddawaniu na gwarancje,

No to sprzedawca wciska Ci kit. Ukruszenie powiniene stwierdzic przy
odbieraniu procka na gwarancje i wtedy by go nei przyja albo przyja
warunkowo. Poczytaj o zasadach gwarancji na www.amd.com

> a to byla opinia AMD, teraz napisalem odwolanie...

I dobrze gosc cos sciemnia.

> i zobaczymy co ztego bedzie
> czy mozliwe jest zeby dzialal procesor z ukruszonym redzeniem przez
> 20 min, a potem nie wiadomo dlaczego padl?

Tak, to jest roznie z ukruszeniem provka czasem moze chodzic i nie miec
problemow albo problemy w okreslonych sytuacjach akbo nie opali albo
padnie po jakims czasie.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality