Problem z karta graficzna - Chodzi o wej wyj - Philips 7108a uklad

Autor: piotrek (piotrek_at_rsk.rz.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 13:08:32 MET

Cze wszystkim

nie wiem jak zgrac film np z kamery do kompa
mialem dawniej tuner tv i bylo do tego oprogramowanie

mam teraz karte graficzna z wejsciem wyjsciem tv i nie wiem jak to zrobic
zwlaszcza ze przerzucilem wszystkie plytki dostarczone z karta i nie
znalazlem nic ciekawego przynajmniej tak mi sie wydaje

pod windowsem w urzadzeniach poinstalowaly mi sie urzadzenia przechwytujace
nie wiem tylko jakim programem i jak to zrobic

z gory dzieki
Piotrek