[TIPS] Memorydrive USB HDD

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 11:11:04 MET

Witam

zakupilem siemens-fujitsu memorybird z zamiarem pozbycia sie w koncu raz na zawsze Floppa,
jedyny problem jaki mi stanal na drodze to bootowanie z USB, plyta MSI KT3ultra2 obsluguje te
funkcje wiec nie powinno byc problemow, skopiowalem pliki systemowe, odpalam niestety nic z
tego, na stronie producenta nie ma zadnej wzmianki i narzedzi umozliwiajacych te funkcje, wiec
zaczelm grzebac po grupach i po necie, az w koncu po dluuuuugim ;] szukaniu natrafilem na
ciekawe narzedzie firmy NETAC nazywajace sie BootablePro OnlyDisk, ale okazalo sie ze pasuje
takze idealnie do mojego memorybirda po sformatowaniu za pomoca tego programu i
zrestartowaniu kompa USB MEMORYBIRD dziala jak flopp. Mam nadzieje ze komus pomoglem :)
jak ktos ma jakies pytania to walcie na priva albo tutaj ;)

pozdr.

eXEnsior