Nawrócony ( AMD vs Intel)- długie

Autor: ap (aparker_at_antyspam.acn.waw.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 10:33:45 MET

Witajcie...!!

Tak się złożyło iż całe życie - odkąd mam PC ( poprzednio ZX Spectrum,
Shnaider , Atari , Commodore C64 ) miałem do czynienia
z procesorami Pentium . Było to najpierw Pentium 100 w laptopie - Toshiba ,
potem Pentium 166 MMX - desktop i laptop, dalej
P II 233 , Celeron 600 , PIV 1.4 , Cel 1.2 T . Ten ostatni został mi
skradziony i w tym wypadku moja dziewczyna przytachała do mnie
swoje AMD Athlon . Naczytawszy się tysiące wątków i problemów związanych z
AMD - zwłaszcza z zawieszaniem się i grzaniem -
podszedłem do niego z odpowiednim dystansem. Najpierw przez tydzień bałem
się cokolwiek instalować czy zmieniać w konfiguracji.
Jednak dzień po dniu nabrierałem odwagi . Kulminacją był zakup i montaż
nowego AMD Athlon XP2000+ w wersji bulk z kupionym
osobno chłodzeniem. Cała operacja powiodła się doskonale ( bez ukruszeń
jądra - tego też się bałem - ale trzeba być wyjątkowa niezdarą
żeby to uczynić ) i system wystartował. Nie widze żadnej różnicy między
Intelem a AMD w samej pracy. Temperaturka przy otwartej z
jednej strony obudowie wynosi 41 - 45 stopni max. Przy zamkniętej 45-50 max.
Probowalem go Sandrą 2003 -burn in wizard - oraz gierkami i nie grzeje sie i
nie zawiesza. W następnej fazie przystąpie do podkręcania go. W taki oto
sposób w tej chwili widze jaki byłem głupi stawiająć wyższość
Intela nad AMD i gdy czytam jakieś dyskusje na ten temat to czasami robi mi
się czarno przed oczami. W tej chwili sam nie jestem
w stanie powiedzieć który jest lepszy gdyż to jest jakby porównywać BMW i
Mercedesa. Więc moi drodzy zanim się o czymś napisze
że jest do d.... to wypada mieć jakieś pojęcie o tym - a to przynosi dopiero
doświadczenie.
Muszę się jednak przyznać że kupowałem ostatnio karte grafiki i kupiłem
G4Ti4200 bo chyba również bez uzasadnienia boję się
Radeona - bo zawsze miałem jakieś GF-y a Radek byłby dla mnie czymś
nowym..... I piętnuje siebie troszke za to ale taka jest chyba
nasza natura....

PZDR i przepraszam za te swoje długie wypociny....
Adam