Re: Lexmark Z45 i inne urzadzenia na USB - wielki problem

Autor: onsok (onsok_at_wp.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 09:18:33 MET

Użytkownik "Jacek" <sawicz_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Pomocy bo juz dostaje cholery.
> Mam plyte Asus sa tam 4 USBy. Mam podpiety joy Logitecha i skaner Plustek
> oraz Compact Flash Readera.
> Po podlaczeniu Lexmarka najpierw w ogole nie chciala wystartowac, bo byl

Sprobuj popodlaczac w inne gniazda usb ( pozamieniac miejscami ).
U kumpla taka zabawa pomogla. Mial modem ( usb) i drukarke
wpiete obok siebie do usb na plycie. Przepialem jedno urzadzenie
na usb ktore jest na sledziu dolaczonym do plyty i... wszystko zaczelo
dzialac. Wczesniej jak wlaczyl drukarke , to wywalalo mu np polaczenie
z internetem
Pozdrawaim