Odp: Jaka nagrywarka ????

Autor: Seki (seki_at_amigo.pop.pl)
Data: Thu 26 Dec 2002 - 04:36:49 MET

> Czy Ty kiedykolwiek widziales stacjonarny CDplayer czytajacy plytke
> szybciej niz x1??????
Co przez to rozumiesz? Ja pisze o odczycie plyt Audio nagranych z
odpowiednia predkoscia a ty o dupie maryny. Z tego co napisales wynika tylko
tyle, ze nie odczytasz na stacjonarnym CDplayerze zadnej plyty Audio, ktora
nie zostala nagrana z predksocia 1x ;-> ROTFL

> [ciach dalsze "madrosci"]
>
> A ja dalej bede stal przy tym, ze warto doplacic do takiego np. Teaca
> :-)
Sprubuj tymi swoimi "super" Teackami wypalic plytke 99 minutowa. Na 100 prob
0 udanych ;> Podczas gdy LG bez problemowo.

> Tak sie sklada, ze aktualnie mam napedy RW z dwoch polek cenowych -
> leciwy juz Teac (nagrywa x4) i nowe Mitsum x24.
> Powiedziec moge tylko tyle, ze Mitsumi lepsze jest tylko w jedym:
> szybkosci nagrywania.
> Sasiad ma dla odmiany RW LG x16 dlugo nie mogl sie nadziwic gdy
> przynosl do mnie dosc zuzyta plytke, z ktorej odczytem jego naped rady
> dac sobie nie mogl. Wrzucilismy ja wiec na tacke mojego Teaca i dosc
> szybko wykonalismy kopie. (a chcial sie ze mnie smiac gdy
> zaproponowalem mu to rozwiazanie :-)
Teack ma niezla korekcje bledow. Czy pisalem cos innego? Czytac trzeba
uwazniej to co sie komentuje. Nagrywarki Teacka rowniez moge polecic. Maja
najmniejszy sredni czas dostepu sposrod nagrywarek z jakimi mialem do
czynienia.Co do tej Twojej korekcji bledow to specjalnie zszedlem do serwisu
by wykonac test. Wzialem nagrywarke ta ktora polecam a mianowicie LG 32/10 i
najnowsza z Teackow jakie mam 24/10. Obie nagrywarki w 100% odczytaly
plytke, ktora byla mocno zarysowana. Teack wypadl troche gorzej jesli chodzi
o predkosc. Odczytal ja z predksocia 1621 kb/s a LG odczytalo z predkoscia
1803 kb/s. Sa to jednak rozncie tak niewielkie, ze niemal niezauwazalne,
wiec porownywalne. jesli chcesz sie sprzeczac to konkrety jakeis podawaj a
nie puste komentarze, ktore osobie, ktora chce kupic nagrywarke nic nie
mowia. Nie podoba mi sie tez ton w jakim sie wypowiadasz. Zaloze sie, ze
moje informacje znacznie bardziej pomogly pytajacemu niz Twoje.

> Nie wnikam w to jak, ktory naped radzi sobie z zabezpieczeniami bo nie
> jest mi to potrzebne.

Tobie nie. Co nie znaczy, ze akowaleskiemu nie bedzie to potrzebne. A jedyny
Teack ktory testowalem z SafeDisckiem v2 sobie nie radzil.

Pozdrawiam
Seki