Re: grzanie sie podzespolow

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Wed 25 Dec 2002 - 23:43:13 MET

Kolik napisał:

>Ja mam durona i kompa nie wylaczam prawie nigdy :)
>Po prostu nie chce mi sie czekac nastepnego dnia zeby gla wlaczac :P
>Od miesiecy nic mi sie nie dzieje, ale jak bardzo chcesz to jest taki
>program Sisoft Sandra ktory poda ci temperatury podzespolow.

a rachunki za prad nie sa wieksze? czy w czasie tego
permamentnego-24h-wlaczenia komp sie nudzi - znaczy przechodzi w
uspienie, hibernacje, or etwas????

jesli przechodzi w jakis rodzaj uspienia to nie dziala 24h; 24h to
dzialaja serwery, ktore obsluguja 24h ruch, albo komputer ktory 24h
liczy obcola;

pozdrawiam;
adas;

--
jeszcze nie wyprowadzilem sie do Wroclawia;
ale skoro caly Poznan sie tam przenosi?